2014. szeptember 4., csütörtök

Új tanév

Időnként ledöbbenek mennyire elhanyagolok pár dolgot... xd de ezt speciel az iskola és a munka számlájára írom. Mi történt mostanában?
Hm..amióta írtam, elég sok minden.
Írjunk listát:

1. Remek átlagokkal végeztem el az első évet a fősulin (4,7 és 4,5 körül)
2. Télen volt egy kapcsolatom, ami nem is volt. A lényeg az, hogy a srác annyira ne tudta mi legyen, mindig azt mondta döntsem el...döntöttem. Hagyjuk az egészet...3 hónapig húztuk aztán annyi...
3. Nyáron (pontosan július 3-án) dolgozni kezdtem egy párna-ágyneműhuzat, stb. boltban, mint eladósegéd. Annyira nagy az Isten állatkertje! Nagy többségben fulladtam meg majdnem a visszafojtott röhögéstől.
4. Kiderült, hogy asztmás vagyok...De még alapszinten, ami folyamatosan romlik.
5.Megszereztem az összes eddig megjelent Assassin's Creed-et. Jelentem, menthetetlenül kocka vagyok...
6. Remek barátokat szereztem a fősulin. Imádok miattuk odajárni, marhulni. A legszarabb napomat is képesek feldobni.
7. Megint voltam nyaralni a még gimiből való barátnőmmel. :) Olyan jó, hogy mindenről (de tényleg mindenről) tudok vele is beszélni. Egy kis krimis cucc itt, egy kis horror ott... :D Ki nem hagynám a vele együtt töltött időket sem.
8. Még mindig ledöbbenek, hogy egyes volt osztálytársaim mennyire nem érzik királynak az egyetemet, hanem úgy érzik, nem is ezt akarták, ez nem jó, az nem jó...Nem értem, minek fektet akkor bele energiát és néhol pénzt, akkor.
9. Megszereztem az angol középfokú nyelvvizsgát is tavasszal, a német mellé.
10. Akartam indulni egy filmszemlén az egyik animációmmal, de a nagy vizsgázások közepette elfelejtettem jelentkezni...Upsz.


Egyelőre ennyi jut eszembe. Ha van még valami, majd kipótolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése