2012. december 4., kedd

※ Havazik!! ※

Ma töri órán arra lettem figyelmes, hogy havazik! Annyira örülök ennek :D Szép fehér minden. Igaz még csak egy vékony réteg borítja a kertet...
Ez legalább feldobja egy kicsit a kedvem. Éreztétek már úgy, hogy feleslegesek vagytok? Púp mindenki hátán?
Most totál így érzem... és ezt az érzést a saját anyám keltette bennem. Ami azért kissé gáz. A legapróbb dolgoknál is robban a bomba és közli, hogy egy lusta, semmirekellő vagyok, aki nem tanul, nem rak rendet és semmire nem figyel oda.
1.) Igaz nem tanulok és azért vagyok osztályelső. Kissé ironikus...
2.) Nem tudok rendet rakni, ha még nem végeztem a tanulással, de már takarodó van és ott üvölt nekem este 9kor, hogy menjek már ágyba. Most rendet rakjak vagy menjek és feküdjek le???
3.) Az, hogy ebben a tanévben egyszer a tornazsákomban felejtettem a kulcsomat, az nem azt jelenti, hogy semmire se figyelek oda. Nemcsak ezt kell megjegyeznem, hanem a tananyagot is, mert a hármas és annál rosszabb jegyekért olyan szidást kapok, mint egy elsős gyerek, vagy mintha embert öltem volna...

Komolyan, nem tudok megfelelni neki. Érzem, hogy jobb lenne neki nélkülem. Minél hamarabb el kell itthonról költöznöm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése