2013. január 2., szerda

We wish you a Merry Xmas... O.o

Boldog Karácsonyt (kissé megkésve xP)! Viszont előre is Boldog Újévet! :)
Jaj, hogy én miket éltem át! vegyük is sorba...

Karácsony első napja: pipa.
Egész kellemesen elvoltunk egymás mellett mindannyian. A délelőtti fadíszítés után én gipsz angyalkákat festettem, anya főzött, apa mellettem a kanapén olvasott (közben elfelejtette, hogy ott vagyok, így hallhattam pár kellemesen erotikus megjegyzést anyámmal kapcsolatban... xD). A húgaim az emeleti szobánkban játszottak a pónijaikkal... Jobb ha én kicsi pónimat játszanak, mint amikor a nagyobbik Árvaangyalt játszik O.o Az katasztrófa! Nem csak azért, mert elegem van abból a sorozatból (mindig történik valami galiba...), hanem azért is, mert éjjel-nappal mást nem hallok a húgomtól, mint Marichuy így, Marichuy úgy... kiakasztó a nyivákolásával együtt.
Este ajándék bontás és adás.
Ajándékaim:
-2 db illatos gyertya
-egy lila nagy garbós rövid ujjú kötött felső (imádom ^^)
-egy anyukám által kötött kék felső (az is állati :D )
-egy nyaklánc-fülbevaló szett a legkisebbik húgomtól

ha még eszembe jut valami, leírom...

Karácsony második napja: fél pipa.
Bementünk Pestre, az unokatesóimhoz. Előtte imaház. A nagyapám volt a nap sztárja xDD
Odament a lelkipásztorhoz és megdícsérte:
-Jól néz ki a frizurád, jó, hogy levágattad. Egyébként meg úgy nézel ki, mint egy karfiol.
xD Nagyanyám meg hozta a szokásos megbotránkozós formáját. Egész nap csak nevettünk. Igaz, hogy Nóra (az unokahúgom, aki 2 évvel fiatalabb nálam) megsértődött, mert nem voltam hajlandó a gyerekekkel menni játszani, hanem inkább a felnőttekkel maradtam beszélgetni. De nem fogok többé unatkozni, meg őket pesztrálni és hallgatni a siránkozást...

26.-27.-e:
Az unokatesómék jöttek ki hozzánk. Unalom a köbön, inkább leültem a géphez rajzolni :) Azzal legalább hasznosan töltöm az időt. Kitaláltam pár új karaktert magamnak, amiknek a rajza állati jól sikerült ^^ igen, most épp szerény vagyok...de tényleg egy Q.Q rajz lett... na mindegy, most hagyjam abba :P

28.
Rizi kijött hozzám :DD Ez volt a szünet legjobb napja! Annyira örültem, hogy vele találkozhattam. Megint tanított pár új dolgot a SAi-ban, de ez megszokott. Délután ráadásul elmentünk Vácra Yuukihoz, mert ott volt egy meet. Jó volt végre elmenni egy meetre és találkozni Yasával és Scorral is :D

Most egy kicsit későbbi napon folytatom ennek a bejegyzések az írását...Hiába, szilveszter volt. Amit megint az unokatesóimmal töltöttem. Jövőre esküszöm, hogy nem velük fogom. :@ Elegem van abból, hogy mindig itt vannak. Folyton felzabálnak mindent, utána semmi kaja nem marad itthon, míg itt vannak folyton nyávognak... Játsszak velük, filmet kell nézni...Nem baj, ha én már láttam vagy nem akarom azt nézni...vagy épp animét nézek vagy mangát olvasok. Nem. Mindig azt kell tennem, ami nekik jó. Csak azért se! Végig rajzoltam az egészet, meg gépen játszottam.

Szóval...íme egy újabb év, amit át kell vészelnem a szabadságomig. Rizi, Neko, többiek! Segítsetek! T.T

2 megjegyzés: