2012. augusztus 31., péntek

Jájj xDD

Reggel van, új remények és a tudat, hogy Rizi jön hozzám :D
Szóval, alig várom már...

Utolsó napok a suli előtt és én például még meg se írtam a matekot. Egy egész könyvet kellene megoldanom, mert alkut kötöttem a tanárral. 4,4 valahányas átlagra ötöst kaptam év végén, cserébe megoldom a matek könyvet és dogát írok éve lején belőle ://

Na de inkább koncentráljunk Rizire ;)
Fogalmam sincs még, hogy konkrétan mit csináljunk, társas lesz (ugye nem felejted el, hogy elhozd a Beugrót??? :DD ) és ha az idő engedi és nem fagyasztó hideg a medence.... talán fürdés is lesz. Kitudja amúgy, hogy mit engednek a szüleim is, mert anyának már szinte szó szerint ketté áll a feje O.o Apa meg hál' Istennek dolgozik, remélem sokáig. A találkozást nem kerülhetem el. Egen... kerülöm őt. Az, aki nagypofájú dögnek hív és úgy kezel, mint egy döglött állatot az út mellett, az nem érdemli meg szerény személyem társaságát. Kikérem magamnak! 18 éves leszek és úgy kezel, mint egy leprást. Főképp a súlyom miatt cseszeget, ami azért zavaró, mert ő akkora mint egy ház. Szerintem itt kell abbahagynom, mert képletesen most nyírnám ki szavakkal... -.-
Alig várom, hogy elköltözhessek ^^




Szóval :DDD Jááj, Rizi 8:32 van és már fél holt vagyok. Mikor jössz már?? Ja, csak 10kor :S Mondjuk az a szemét kupac nagyon hívogat, hogy tegyem már el, ha vendéget várok.... Igaza van. Megyek pakolni :)) Byebye

1 megjegyzés: