2012. augusztus 31., péntek

Fairy Tail avagy mi az, ami miatt képes vagyok heteket várni??

Még mindig nincs itt Rizi... Addig is elfoglaltam magam ^^ Bár a rend még mindig nincs kész. Utálok rendet rakni úgy, hogy a két harmadát nem is én csináltam...
Szóval írtam egy levelet az iskolám igazgatójának, megkaptam és kiírtam egy lapra az órarendemet, megnéztem a Fairy Tail legutolsó fenn lévő részét... ehh. Még fel kéne hívnom az oktatómat is, hogy itt az igazolás. Ájájáj. Nem akarom! ~egy-két perces nyavalygás következik, kérem kedves olvasóim türelmét~

Pár perccel később...
Visszatértem. Huh. Még 20 perc és itt van Rizi! xD Remélhetőleg. Hacsak nem olvasta reggel a bejegyzésem és menekült el a világ tőlem legmesszebb lévő pontjába xDD
Na inkább megyek pakolni ~elsompolyog~






Jéé, megtaláltam egy régebbi blogom. Azt hiszem folytatom emellett is. Az inkább összevissza válogatott érdeklődési körökről szól.

1 megjegyzés: