2012. szeptember 1., szombat

Utolsó percek... Riizzziii~ :DD

Itt vagyok^^ Most ment el Rizi... ~könnyezve integet a kezében lévő fehér zsebkendővel~ Ez a két nagy tökéletes befejezése a nyárnak. Perverz, vicces, és Sebast-csááán~ xDD Kuroshituji... Rizi, most írtad alá a kivégzésem. Nem fogok tudni tanulni, amíg be nem fejezem ezt az animét!!! Így is le vagyok maradva...
Hm... inkább hagyjuk xDD Köszönöm, köszönöm, köszönöm, hogy megtanítottad hogyan lehet normálisan beállítani és használni a SAI-t! :DD Thanks, my Lady. ^^




Remélem Rebeka nem készített ki teljesen, én nem voltam túl hülye...és...nem volt egyéb más zavaró tényező.^^ ha igen, szólj és készítem a kötelet magamnak.. :)) szóval...most készítettem el a saját deviantart-os profilom, igyekszem majd feltenni rá a képeimből párat...na nem mindet!! Csak párat. :) Azután írok még egy levelet az előkészítőmmel kapcsolatban. Egen...sajnos itt az érettségi időszaka :S NEEEM AAAKAAAROOOM BRÜHÜHÜÜÜ~ Hát akkor... előkészítő nélkül nem vesznek fel a MOME-ra. Márpedig két iskola van, amin animációt tanulhatok: MOME és a BKF. Más megoldás az, hogy külföldre megyek tanulni. Keresem is a sulikat Ausztriában. De majd még meglátjuk...


Na, akkor én mentem levelet írni és rajzolni Rizinek egy képet azzal a pár cuccal, amit lerajzolt nekem. Tudod Rizi, amiknek rajta kell lennie a rajzon :)) Bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése