2012. szeptember 5., szerda

Első napok...

Gomen... Tudom, hogy nem írtam. De azt se tudom hány fejem van... O.o
Szóval az első nap megismertem egy új tantárgyat: a filozófiát. Eddig uuuunaaalom. Totálisan az a bealvós óra. Megtudtam, hogy töri faktra 2 tankönyvet kell bemagolnom szeptember végére.. O.o ahha. Halál.
Meg matekból a tavalyi könyv bevágása, német nyelvvizsgára való készülés, előkészítő... Utálok végzős lenni. -.-
Tegnap... Megírtam a matekházit délután, aztán nekiálltam angolt fordítani...és itt jött be az, hogy...Kuroshitsuji!!!!! <3 Muszáj volt befejeznem az első évadot. Most OVA-kat nézek, majd a második évadot kezdem el...
Azután rajzolási kényszer tört rám....   Jaa, hogy a délelőttöt nem mondtam? Lássuk csak. Irodalomból már azonnal is nekiláttunk az anyagnak. Ami nem baj, tekintve az egyéves lemaradásunkat -.- Matekból jött a szokásos bonyi óra, majd a többórás megoldási idővel rendelkező házi feladatok feladása... Igen, szeretjük a matekot ^^

Ma...

Irodalom előtt 20 perccel (ami az első óra), eszembe jut, hogy 3 szín fel lett adva elolvasásra Az ember tragédiájából... áhhhááááhhháhá! Szóval gyors netre fel, gugli, letöltés pdf-ben és már olvasom is Az ember tragédiáját a tellómón, az első óra előtti negyedórában. Majdnem sikerült befejeznem, de hál' Istennek nem én feleltem. Bár aki felelt, 1/2-et kapott :S szegény csaj...
Utána mi is jött.... Ja igen, matek. Abból is "felelés". Szerencsére még lightos formában, azaz ha nem tudtad csak mínusz járt érte... de engem nem kérdezett. Ha kérdez, akkor mindig elfelejtek gondolkodni, ideges leszek és ott tartok, hogy elmegy a hangom és ájulás közelébe kerülök. Nem is tudom miért...talán mert ő az igazgató és rohadtul nem értem a matekot se???
De ezt is túléltem. Huu. Utána tesi, majd hittan jött. Túlélhető órák. Miután nem futhatok, a tesi felét csak elüldögéltem :DD Hittanon meg jegyzetelés közben rajzolgattam. A tanár óra végén megkérdezte, hogy ez egy egész órás rajzom. Azután meg űrlénynek nézett, mert csak pár perces colt. Azt hiszi valamilyen szuper képességem van. Szupergyors vagyok vagy mi. Vagy egy Picasso. Szerintem egyszerűen csak túl alap dolgot rajzoltam, amit majd mindennap szoktam. Gyakorlat, az gyakorlat.

Utána egy nyelvtan jött, ahol az érettségi tételeket kezdtük kidolgozni, átbeszélni. Amúgy mellesleg jó tudni, hogy a szóbeli nyelvtan érettségi az csak 2-3 perces ^^
Végül angollal zártunk, amin a fordítást ellenőriztük.  Miután tegnap lusta voltam megírni, magyaron másoltam le az egyik csajról. De ideje bele húzni abból is, végül is emeltezni fogok belőle, én hülye...

Na de, ennyit erről egyelőre. Majd még jelentkezem ha van valami. Ja és lehet, hogy este röpizni megyek. Sayōnara <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése