2012. november 11., vasárnap

Music everywhere :))

Na, végre nekiálltam megcsinálni a zenelejátszót. Új zenéket hoztam, bár még csak 3 van. Folyamatosan keresem majd, hogy mit tud lejátszani az a hibbant lejátszó... :)
Nem írtam túl bőbeszédűen a szülinapomról... 18 éves lettem, hivatalosan is nagykorú, stb., stb....
Idén végre nem csak a családommal ünnepeltem meg a szülinapom, hanem elhívhattam barátokat is. Így történt, hogy három barátom nálam töltötte a Halottak napját :DD Én nagyon élveztem, elmondásuk szerint ők is (remélem így is van). (Sajnos, mint lenni szokott az őszi szünet megint túl rövid volt számomra... de ezután a tanév után nem is nagyon lesz...)
Nagyon szeretem a születésnapomat. Annyira különleges. 1994. november 1-jén láttam meg a napvilágot, délelőtt 11 óra 01 perckor. Ez azért nagyon jó, mert 11.hó 1-je és 11 óra 01 perc.... Ráadásul a névnapom is csupa egyes szinte: 11.10. Tegnap volt, igen :) Boldog névnapot nekem! :DD Első gyerek vagyok a szűkebb családi körben, egy csomó mindenben ott az egyes körülöttem... (hála az égnek, a tanulásban nem >.<).
A héten három filmet néztem meg. Mind a három tetszett valamilyen szinten, mégis A halott menyasszony és a Coraline és a titkos ajtó tetszett jobban...most a Karácsonyi lidércnyomáshoz nem olyan volt a hangulatom, de az is jó volt. A főszereplő Jack volt belőle a kedvencem. Nagyon szeretem az őszt. A kedvenc évszakom... színes az egész világ és titokzatos, ahogy a köd bevonja...❤Gyönyörű❤
Szóval ezek a filmek pont jól jönnek az ősz szeretetemhez és a hangulatomhoz... Meg a Fairy Oak új kötete, amit tegnap előtt kaptam meg névnapomra.
Egyszerűen letehetetlen számomra a Fairy Oak sorozat. Kedves, rövid kis történet, ami többszöri elolvasás után sem unalmas. Pont arról szól, ami engem érdekel: a mágiáról és olyanokról, akik ezzel együtt tökéletesen hétköznapi-vagy nem- életet élnek. Már várom az utolsó kötetét is... kár, hogy az utolsó. Mondjuk azután már nem is nagyon lehetne írni róla, mert már mindent leírt. A gyerekeikről meg olyan felesleges lenne egy teljes kötetet kiadni...
Na de, ennyi elég is volt mostanra. Lehet, hogy még írok hozzá, mert most nézném meg a Hófehért és a vadászt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése