2012. november 4., vasárnap

War of the Immortals

Már lassan fél éve játszom ezzel a játékkal. Azért szeretem és használom inkább ezt, mert ebben végre van egy nekem való faj: Heretic, ami egyszerre birtokolja a Fény és a Sötétség erejét. :D Majd minden történetem ezzel a témával foglalkozik, amit most írok az is. Bár most a családom és a környékem játszódik benne, más nevekkel. Gyűrűk is vannak benne (összesen három) és már megkaptam, hogy tiszta Gyűrűk Ura feeling...pedig nem is. A gyűrűknek nincs ereje, csak jelképezik a Fényt, a Sötétséget és az Egységet... Semmi mágikus tulajdonságuk nincs, csak háborúznak értük... xD és kapásból a háromból az egyik meg sincs, mert a hibbant emberek elhagyták xD a maradék kettőért harcol a Fényelfek és a Sötételfek népe... Majd ha megírtam, csak akkor teszem fel. Ez lesz az első regényem, amit befejezek.

Azért akarom befejezni mindenképpen, mert a nemrég elhunyt dédim az egyik főbb mellékszereplője. Na ezt jól megmagyaráztam... :)
Mára ennyi, mert még tanulnom is kell. A francba, hogy ilyen rövidek a szünetek... Holnap már suli T.T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése