2013. április 7., vasárnap

Future life...Is there life after death?

Sziasztok!

Rég írtam...nem is csoda. Most zárult le az a hét, amikor kiderült, hogy felvesznek-e a MOME-ra vagy nem. Közlöm a szomorú tényt....nem. Fáj, hogy már az első fordulóban kiestem, de annyira nem ráz meg a dolog. Amúgy is inkább a BKF-re mennék. Jobban megtetszett a nyíltnapon.

Röviden, tömören:

Március 28:
Két osztálytársnőmmel irodalmaztunk...jobban mondva, egy tételt végignéztünk, ebédeltünk és utána inkább beszélgettünk. Nem úgy néztek ki, mint akik nagyon tanulni akarnak. Úgyhogy elhatároztam, jegelem a továbbiakban ezt a közös tanulást. Nem volt túl sok haszna, egyedül többre jutottam volna.

Március 29:
Előkészítőn összeállítottuk a portfóliómat. Konkrétan ezzel telt el az egész nap, meg az oda-vissza utazással. Nem volt semmi érdekes.

Március 30:
Nekiálltam a képregénynek, ami a kiadott feladat volt a felvételihez. Sajnos ekkor még nem fektettem bele túl sok energiát...kellett volna. Így a végén már sietnem kellett.

Március 31-Április 1:
Összemosódtak a napok. Alig aludtam éjjelente, folyton a képregényemmel álmodtam. Reggel 7, majd
reggel 5-től rajzolás, este fél 10ig. A derekamnak annyi, egész nap álltam és hajolva rajzoltam az asztalom fölött. Utálok A3as lapra dolgozni, nekem túl nagy, de most muszáj volt. Nincs semmi dönthetős asztalom, azért kellett ilyen nyakatekerten rajzolnom.

Április 2:
Április 1-jén 23:50 környékén aludhattam el. Egész este óránként ébredtem fel, olyan hülyeségekért, hogy álmomban zöld Vasembert rajzoltam a kész képregényoldalakra O.O totál begolyóztam... és mindig megnéztem, hogy most 3, most 2 és most már csak 1 órám van kelésig... 4kor keltem.... befejeztem a képregényt, rajzoltam egy gáz borítót is hozzá. :/ Majd 7kor indultam apuval, mert ő útközben kitett és ment dolgozni.
Szóval...délelőtt kilenckor leadtam a portfóliómat, hazamentem és délután 4re vissza is mentem érte. Fogalmam sincs, hogy néztek át ennyi idő alatt 150 mappát. Abban 5 rajzot+a képregényeket, amelyek max 4 oldalas lehettek.

Április 3:
Reggel már tudtam is az eredményt. Nem vettek fel. Anya életemben először belement abba, hogy ne menjek suliba. O.O annyira jó volt, hogy megértette, hogy hulla vagyok és nem lógni szeretnék, csak összeszedni magam. Egész nap azzal voltam elfoglalva, hogy pótoltam a szünetre feladott házi feladatokat és töriztem. Muszáj, emelt szintű érettségit akarok letenni. -.-" Igen. Csak úgy. Konkrétan a semmiért...

Még mindig pihenek, ma például szétrobbant a fejem, úgy fájt. Előkészítőre még járok, nemsokára itt lesz a BKF felvételije. Reménykedem, hogy ott nem az első fordulóban esem ki... Hanem max a másodikban xD az jobban esne.
Ma tök jó volt pl az, hogy csináltam magamnak egy új hajstílust. Mármint nekem új. Nagyon elégedett
vagyok vele és ha a vörös rúzsomat is használom, eléggé...úúú kinézetem van xD nem tudom jobban megfogalmazni. De annyit még erről, hogy egyre jobban elfogadom magam. Pl, most már csak a hasammal és a combom egy részével nem vagyok elégedett, de a tök fejemmel igen. Életemben először szépnek láttam magam O.O Mik lesznek még itt?? Lehet, belehülyültem a tanulásba xDD
Mára ennyi. Igyekszem egy kicsit többet írni, de kb minden napom ugyanúgy telik:tanulással és rajzolással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése