2013. április 11., csütörtök

Style

Gondoltam jöhet egy új kinézet, meg amúgy is Kuroshitsuji hiányom van :D Sebastiaaaan <3
Amúgy meg, hogy mit csináltam eddig:

Hétfő:
unalom... de tényleg egyre jobban unom az iskolát, meg mindent.

Kedd:
A délutánt AnoHana anime nézésével töltöttem. Annyira aranyos és megható anime. Bevallom, hogy sírtam a végén. >.< igen, én ilyen vagyok...

Szerda:
Szemüveg csináltatás céljából (mert a tavaszi szünet alatt a belső kis pöcköm letört) bementünk anyuval a Ferenciek teréhez és 8kor leadtam a szemcsim.
Beültünk a közeli mekibe, mert nem reggeliztem, meg ő se. Utána sétáltunk 10ig, körbe. És körbe. És megint körbe. Mármint a környéken. Közben beszéltem Rizivel telefonon (nyyyuuu <3 hiányzol) és utána visszamentünk a szemüvegemért. Aztán hazajöttünk. Anya megkérdezte, hogy van-e kedvem bemenni az utolsó 2 órámra én meg azt mondtam, hogy nem. Így nem is mentem. Mostanában megengedi. Annyira jó, hogy már veszekedés nélkül meg tudjuk beszélni ezt. Felnőttként kezel. Véégre. xD 18 évesen már azért ez kijár. Délután kaptam 2 új cipőt, egy túrásat utcára, meg egy balettosat, amit én választottam. A kép sajnos túl kicsi, de ezekből a kék van meg nekem (jobb legalsó). Meg találkoztam egy eddig csak neten ismert barátommal, Mizukival ^^ Pöttöm-sama

Közben összeveszés a húgommal (mármint anya veszett vele össze). Mostanában túlságosan sokat bandázik a picsás lányokkal és ez nagyon meglátszik rajta, pl a másik, sérült húgommal elég csúnyán viselkedik. Amit mi nem vagyunk hajlandóak eltűrni.

Na, mára ennyi. Max még annyi, hogy írtam ma egy tök jó angol faktos dolit. Amiből a 3asnak már örülök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése