2013. május 30., csütörtök

Esőillat

Wááá :3 Egész nap esett! Annyira jó volt! Az előbb voltam kinn fotózni, meg szagolni a levegőt! A kedvenc illatom :3 Nem hiába ez a blog címe is :D Nincs is jobb, mint kimenni egy kiadós zuhé után a levegőre és járni egyet. Ilyenkor 90%os eséllyel lehet engem rávenni arra, hogy menjek kirándulni. Bár ezt csak kevesen tudják és nem azok, akik szeretnék tudni. xD Direkt nem mondom el apumnak, nehogy azonnal kizavarjon... Ki nem állhatom, ha ő akar rávenni a mozgásra. Idegesítő és ráadásul ő se mozog, most is a szaunában punnyadozik. De hagyjuk is, mert csak felhúzom magam.

Szóval, akkor lássuk a képeket :)










Jó, nem a legjobb képeim a java része, de most ilyen lett. Nem tudtam normálisan kimenni a kis teraszra, mert csurom víz és én csak zokniban vagyok. Nincs fenn papucsom, meg minek is.... :)

Ma csak ennyi. Ja és egy új zene:
:) Most épp ezt hallgatom esténként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése