2013. június 11., kedd

Árvíz

Pénteken túl voltam az emelt töri szóbelin. Szerencsém volt, hogy akkor van, mert azután már nem lehetett/lehet közlekedni ebben a térségben. Ugyanis dunakanyari vagyok. Szóval most pár napja be vagyok zárva, mert egyik irányba se lehet menni az útzár és az árvíz miatt.

Na, de visszatérve a töri szóbelire. Gazdaság 1920-1939 között Magyarországon, erről kellett beszélnem. Szerintem a minimumot teljesítettem, akkor már azt a 2 %-ot is, ami a négyeshez kell. Szóval már nem parázok, örülök, hogy túl vagyok rajta. Persze az ötös jobb lenne, de fogalmam sincs, hogy sikerült, úgyhogy most inkább a középszóbelikre készülgetek.
 Egy-két képet csináltam, amikor végre egy kis jó idő volt a kertben. Mert két naponta jön egy zuhé. Ma is esett kb egy órán át.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése