2013. szeptember 22., vasárnap

A little party never killed nobody

Miért van az, hogy folyton elfelejtek írni? :D Na mindegy. Voltam gólyatáborban, ami nagyon jó volt, jobb, mint amire számítottam. Ha úgy döntöttem, hogy épp nem iszom, akkor nem erőltették, jó fejek voltam körbevéve, időnként jó zene is volt...egy szóval nagyon jó volt, pedig csak a túlélésre készültem.

A fősuli *.* egyszerűen imádok fősuliba járni. Elmebeteg sorstársak az első, művészeti évfolyamokon, akikkel csak úgy ontjuk a baromságokat. Két nap kivételével csak délre kell bemenni, 3 nap van az, hogy 10-re, 11-re érek este haza. Hulla vagyok, de ki nem hagynám :D Most nincs is nagyon mit írnom... Egyszerűen annyira jó, hogy egész nap csak hülyülök és rajzolok, mert csak ennyi a feladatom :D

Pár gólyatáboros zene:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése