2013. augusztus 19., hétfő

Summer time B)

Na hello-hello!

Rég írtam, konkrétan nyár elején...szóval. Először beszélnék az érettségiről. Egy eredménnyel nem vagyok elégedett csak és az a rajz, de az is azért lett olyan, mert drága egy jó tanárom levont szóbelinél 10 pontot, hogy nem mindegyik rajzomat találja ötletesnek, holott ő választotta ki őket, hogy azok tökéletesek lesznek rá... na mindegy, alapból nem volt a kedvenc tanárom, stb és ráadásul 3 évig könyörgött, hogy járjak rajzszakkörre, de (ezt nem mondtam a szemébe) minek, ha neki egy órába teli egy kocka megrajzolása. Egy órába! Egy darab kocka! -.-"

Nos, az eredmények a következőek:


Magyar: 81% (5)
Matek: 94% (5)
Töri(emelt): 74% (5)
Angol: 77% (4)
Rajz: 75% (4)

Ennyit az érettségiről. Utána mentem Rizihez is, két napra. Kikapcsolódás és hülyéskedés :) Életemben nem voltam még ennyit kutyákkal :P Alapból macskás vagyok, de Pocsolya amolyan szívem-csücske-kutya lett, nem tudom talán az ártatlan nagy bociszemei miatt :D
Utána egy hét Balaton, az egyetlen középiskolai barátnőmmel. Meghívott a családi hajójukra, Balatonfűzfőre. Állati jó volt! Nagyon jól jött az az egy hét és ha lehet, szívesen mennék még vele ilyenre. Idegbeteg és egyéb filmeket néztünk esténkét, olvastunk-rajzoltam, nevettünk, fürödtünk...egy szóval egy életre szóló élmény volt!

Azután kijöttek a felvételi eredmények. 242 pontot szereztem az alkalmasságival és a BKF animáció szak ponthatára 242 pont! :D Életemben nem gondoltam ennyire szerencsésnek magam..Persze az érettségi se volt semmi, hogy pl magyarból nem tanultam nyelvtanra semmit és amit irodalomból kihúztam azt előttem olvastam el (Vörösmarty xD). Mondjuk őt szeretem és a verseiről is tudok bármikor beszélni, de akkor is >.<
Szóval azóta jelenleg is folyik a beiratkozás. Hogy ezzel mennyi probléma van! O.O Soha nem gondoltam volna, hogy ennyi baj lesz ezzel. Közben egy hetet nyaraltam a Békés megyei nagyszülőknél is...

22.-én magnós nyelvvizsga és beiratkozás személyesen, egy időben, szóval tépem a hajam, hogy ezt mégis hogyan oldjam meg...
27.-én szóbeli nyelvvizsga rész, 23.-án apa szülinapja, 28.-31.-gólyatábor Fonyódligeten vagy hol, szóval most már nincs több pihenés. Ami részben nem baj, részben pedig nagyon is baj xD Na igen, ezt még nem döntöttem el. Kíváncsi vagyok a gólyatáborra, hogy milyen lesz vagy hogy fogom magam érezni. De szerintem utána majd írok egy beszámolót.

Most azért van ennyi időm, mert a család 3 napra elutazott Aggtelek környékére, de én maradhattam a vizsgára készülés miatt. xD Na persze... végig gépezem ezt a három napot. Na jó nem, az utolsó nap készülök is... ;)

Ennyit mára, de beteszem az új kedvenc számomat ide a végére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése